Powrót na Nowy Ekran – miejmy nadzieję, że na dłużej

Nowy Ekran

Ostatnie wydarzenia związane z kampanią oszczerstw rozpętaną przez judeokatolickiego judeokonserwatystę, ambasadora interesów syjonizmu w Polin mają wiele pozytywnych stron, jedną z nich jest uświadomienie wielu Polakom, jak sprytni manipulatorzy robią im wodę z mózgu. Inną – zdjęcie knebla na NowyEkran.pl (co jest miłym i dość sporym zaskoczeniem).
Moje konto na NowyEkran.pl (wop.nowyekran.pl) zostało odblokowane (miejmy nadzieję, że ten stan się utrzyma – na Niepoprawni.pl blokowano moje konto i odwieszano je po moich interwencjach dwukrotnie, ostatnia blokada trwa do dziś [21.XII 2012], a maile z żądaniami wyjaśnień pozostają bez odpowiedzi) po moim mailu, którego treść zamieszczam poniżej:

Von: Administracja Nowy Ekran <******@nowyekran.pl>
An: Palmer Eldritch <palmer_eldritch_1984@*****>
Gesendet: 11:10 Dienstag, 18.Dezember 2012
Betreff: Re: Prośba o odblokowanie konta na NowyEkran

Witam

Decyzją redaktora naczelnego portalu Nowy Ekran pana konto zostało odblokowane.
Proszę przestrzegać regulaminu portalu.

W liście datowanym 17 grudnia 2012 (21:22:12) napisano:

Witam,

Proszę o odblokowanie mojego bloga na nowyekran.pl. Prośbę motywuję tym, że z nowego ekranu są naruszane moje dobra osobiste w sposób wielokrotnie przekraczający mój OPISUJĄCY FAKTY tekst o Stanisławie Michalkiewiczu, a blokada uniemożliwia mi odpowiedź na ordynarne kłamstwa Marka Stanisława Szmidta i obelgi, które promujecie na stronie głównej: dziś marekstefanszmidt.nowyekran.pl/post/83291,czy-ruchy-narodowe-oblaza-czerwone-pajaki , a wczoraj marekstefanszmidt.nowyekran.pl/post/83006,ruch-narodowy-w-lapskach-chamow-z-natolina

Opinie wygłaszane przez tą osobę są nieprawdziwe i niemożliwe do udokumentowania, jednocześnie zawierają zwroty obraźliwe (chyba, że nowyekran uznaje określanie kogoś dupkiem za normę, wtedy przepraszam). Jeśli w moim przypadku zlikwidowaliście bloga za obrażanie waszego komentatora, to tym razem ja jestem obrazany – i jestem waszym komentatorem, któremu założyliście knebel, więc komentować nie mogę. Kiedy więc usuniecie konto Szmidta? Ja opisując działalność Michalkiewicza opisywałem fakty, miałem odpowiednie cytaty, które przedstawiłem podając źródło. Szmidt konfabuluje i miesza ludziom w głowach. Czy redakcji Nowego Ekranu właśnie o to chodzi, by byle głupiec i prostak szkalował strony o charakterze narodowym?

Pozdrawiam
Redaktor witryny Polska Myśl Narodowa
P.E.

,.-~*’¨Ż¨’*·~-.¸-,.-~*’¨Ż¨’*·~-.¸,.-~*’¨Ż¨’*·~-.¸-,.-~*’¨Ż¨’*·~-.¸-,.-~*’¨Ż¨’*·~-.¸-

M*** J**** (Pluszak http://pluszak.nowyekran.pl/)
Szef Administratorów

Bloger, dziennikarz, fotoreporter
Fotogaleria: https://profiles.google.com/*****/photos

e-mail: *****@nowyekran.pl

W tym miejscu warto przypomnieć okoliczności, w jakich doszło do zablokowania mojego konta po zaledwie jednej wypowiedzi (konkretnie za tekst Jak dyżurni pseudopatrioci szczują na narodowców. Ślepa uliczka hagiografii Powstania Warszawskiego.):

Na drugim marginesie tych rozważań: powyższy tekst (Jak dyżurni pseudopatrioci szczują na narodowców. Ślepa uliczka hagiografii Powstania Warszawskiego.) został skasowany przez administrację Nowego Ekranu, moje konto na tej platformie blogerskiej zostało zablokowane, a komentarze – skasowane. Od administracji portalu otrzymałem następujące wyjaśnienie:

Von: Administracja NowyEkran.pl
An: Palmer Eldritch
Gesendet: 22:58 Dienstag, 14.August 2012
Betreff: Re: Formularz kontaktowy: Chcę prowadzić bloga, proszę o alfanumeryczny kod z zaproszenia

Witam

jak już we wcześniejszej korespondencji prosiliśmy :
> Administracja NowyEkran.pl
> 13.08 (1 dzień temu)

> do p.e.1984
> Witam
> Prosimy o przesłanie kilku swoich tekstów z poprzednich blogów.
> Pozdrawiam

nie otrzymaliśmy on Pana tekstów do oceny tematyki, jaką chce Pan poruszać na blogu. Po Pańskiej publikacji, która nie tylko nie licuje z linią naszego portalu, ale na dodatek jeszcze jest atakiem na jednego z naszych blogerów, co stanowi naruszenie regulaminu w punkcie 4 zasad publikowania. Po przejrzeniu innych tekstów na Pańskim blogu na WordPressie utwierdziliśmy się tylko w przekonaniu, iż nie jesteśmy zainteresowani Pańskimi publikacjami.Wobec tego administracja podjęła decyzję o skasowaniu bloga.

Pozdrawiam
Agnieszka O***** (Ciri http://cirilla.nowyekran.pl/)
Redaktor & Administrator

To nie zamyka tej historii. Oto na Nowym Ekranie pojawiło się pytanie o zamknięcie mojego bloga na tamtej platformie – na które Łażący Łazarz odpowiada dość kłamliwie (lub dezinformująco):

Kowal napisał:
Bardzo ważne pytanie do administracji NE. O co chodzi ? cytuję :

No to sobie popisałem na Nowym Ekranie. Za publikację tekstu „Jak dyżurni pseudopatrioci szczują na narodowców. Ślepa uliczka hagiografii Powstania Warszawskiego.” zablokowano mi konto i usunięto wszystkie wypowiedzi, nawet te sprzed pół roku, które dotąd nikomu nie wadziły. (…)

Moje pytanie brzmi ,czy to prawda ,że usuneliście mu komentarze i wpis ?
(link: http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/71537,pozar-hotelu-w-ruscu-pod-warszawa#comment_581518)

Łażący Łazarz napisał:
@kowal 23:26:59
Poszło o zasady. Przy przydziale kodów weryfikujemy blogerów (staramy się unikać troli). Koleś obiecał, że przysle linki do swoich tekstów a admini, że jak weryfikacja pójdzie ok. to kod dostanie.
Koleś postapił jednak inaczej, skontaktował sie ze mna i nic nie mówiąc o ustaleniach z adminami wyłudził kod do założenia bloga. Gdy w ten sposób sie dostał do NE i zaczął publikować – wyleciał za nieuczciwość i manipulację. Oczywiście nie musi byc to na stałe, ale NE nie lubi takiego cwaniakowania.
(link: http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/71537,pozar-hotelu-w-ruscu-pod-warszawa#comment_581571)

W kwestii kodów – wysłałem kilka podań w ciągu kilku minut, istotnie otrzymałem prośbę od Ciri o linki do publikacji, ale po tej prośbie Łażący Łazarz przesłał mi kod. Uznałem, że sprawę załatwiła administracja między sobą – i że wymogi pokazania publikacji są mało istotne, skoro Łażący Łazarz bez żadnych pytań o publikacje wysyła kod komuś, kogo publikacje łatwo znaleźć wpisując jego pseudonim na NE do wyszukiwarki. No i po co kłamać, że „obiecywałem przesłać linki”, skoro nic takiego nie miało miejsca (gdybym obiecał, to bym przesłał, co niczego by nie zmieniło, jak się za chwilę okaże)?
Doprawdy więc panie Łażący Łazarzu poszło o „zasady”? Jak pani Ciri pisze:

(…)Po Pańskiej publikacji, która nie tylko nie licuje z linią naszego portalu
(…)Po przejrzeniu innych tekstów na Pańskim blogu na WordPressie utwierdziliśmy się tylko w przekonaniu, iż nie jesteśmy zainteresowani Pańskimi publikacjami

to chodzi jej o „zasady”, czy o cenzurę prewencyjną? Można robić idiotów z czytelników, bo po zablokowaniu konta Panie Łażący Łazaru – nie odpowiem. Dodajmy jeszcze, że zasadna krytyka S. Michalkiewicza owszem jest atakiem, ale pan Michalkiewicz nie jest świętą krową, a wszystko, co o jego wypowiedzi i roli piszę – jest prawdą, widać niewygodną (jak i reszta moich publikacji) dla właścicieli Nowego Ekranu.

Po raz kolejny potwierdzają się obserwacje zawarte w tekście Fora fałszywych prawd – i z góry zaplanowanych autorytetów.

2 Responses to Powrót na Nowy Ekran – miejmy nadzieję, że na dłużej

  1. Pseudo - Jarek Cimrman says:

    Witam. Pozwoliłem sobie zabrać głos w sprawie cichego likwidowania blogów na ,,niepoprawni.pl”. Wpis swój oparłem na przykładzie zablokowania Pańskiego konta i umieściłem tamże. W odpowiedzi administracja portalu ukryła moją notkę (po 60 wyświetleniach), usuwając ją z głównej strony. Nie wiem, jak inaczej się z Panem skontaktować, dlatego piszę w komentarzach. Odnośnik do mojego protestu: http://niepoprawni.pl/blog/6665/akta-nie-plona-ctrla-delete
    ___________________

    Palmer.Eldritch.1984: Popełnił Pan błąd. Na niepoprawni.pl głos ma wyłącznie pewna grupka talmudyczna i trochę zdezorientowanych, którzy nie połapali się, o co gra się toczy. Główna idea serwisu niepoprawni.pl to mącenie ludziom w głowach przy użyciu bredni o „razwiedce”, „ruskich”, komunie itp, ale żydowski charakter współczesnych okupantów i rozgrabiaczy Polski już tam nie jest mile widzianym tematem – z racji filosemickiej linii PiS. Niepoprawni to przedłużenie PiS w Internecie, także w obszarze czołobitności filosemickiej i niszczenia autentycznie narodowych postaw ( Antypolskie i antynarodowe “mądrości” dyżurnych pseudopatriotów). Pytania o to, co dziś do powiedzenia w III RP pod okupacją Berlina, Waszyngtonu, Tel-Avivu i przystawek (Londyn, Paryż) ma Rosja i KGB ściąga tam gromy na pytającego. Realizm polityczno-historyczny (w kwestiach powstania Warszawskiego i Solidarności oraz Stanu Wojennego kończy się tam kneblem, ukryciem wypowiedzi bądź banem. Pisanie o ich praktykach na ich własnej stronie to proszenie się o knebel. Jeśli chce Pan zdziałać coś dla świadomości Polaków czytających niepoprawni.pl, musi Pan działać mniej spektakularnie – wklejać linki, pisać teksty nie w pełni konfrontacyjne z tam panującym reżimem, ale w linkach musi być prawda – nawet w pełni niezgodna z „oficjalnym” tamtejszym przekazem. Przykre to, że racjonalizm polityczny i prawda historyczna mogą być na „polskich” portalach i „blogowiskach” głoszone wyłącznie półgębkiem i metodami partyzanckimi. Cóż – Polacy są (często niepożądanymi) gośćmi nawet we „własnym”, polskojęzycznym Internecie. Ja próbowałem głosić tam prawdę bez osłonek i skończyło się szybko szykanami i blokadą konta.
    P.S. Wysłałem list na adres, który Pan podał.
  2. iris says:

    Re: Pseudo-Jarek:

    Słyszę także, że administracje zaniżają lub zwiększają liczbę „oglądów” notek. Ale nie mam na to dowodów. Najniewinniejsze, wydawałoby się, nie kontrowersyjne notki zyskują zadziwiająco niskie oceny czytelników:

    jeśli autor = abcd i głosy > 20 zrób:
    20 – 15
    zapisz nowy wynik

Skomentuj

